Kiala Services

Bied uw klanten een nieuwe service aan en word Kiala Punt

Remise de colis

U bent een dynamische winkel (supermarkt, benzinestation, bloemenwinkel, krantenwinkel, kantoorboekhandel, stomerij, enz.) en u wilt uw klanten een nieuwe serice aanbieden?

Word Kiala Punt en bied uw klanten de afhaal- en retourservice aan als alternatief voor thuislevering.

Dankzij de Kiala-Service kunnen kopers bij webshops alle ongemakken van een misgelopen thuislevering vermijden.Met Kiala laat de consument zijn pakketten leveren in een Kiala Punt, waar de consument de bestelling snel kan afhalen, betalen en retourneren wanneer dit het beste uitkomt, zonder lange wachtrijen.

Kiala KP FranceKiala beschikt over een netwerk van meer dan 650 leveringspunten in Nederland en verzendt in Europa jaarlijks meer dan 20 miljoen pakketten voor de grootste e-commerce- en postorderbedrijven, zoals Amazon.fr, Bol.com, CDiscount, De Bijenkorf, Esprit, Klingel, Neckermann, Nespresso, Vente Exclusive, V&D, Yves Rocher enz. Raadpleeg hier de lijst van alle verkopers die gekozen hebben voor Kiala.

Kiala sleepte in Europa al 15 trofeeën in de wacht voor zijn innovaties en zijn kwalitatieve dienstverlening. Kiala is een bedrijf in volle groei. De jaarlijkse omzet van Kiala stijgt gemiddeld met 49% per jaar.

Door partner te worden van Kiala (zie de voorwaarden) onderscheidt u zich van de concurrentie en verhoogt u uw omzet.
Voordelen voor uw onderneming

Eenvoudige en efficiënte werking

Als de consument een bestelling plaatst bij een webshop, kiest de consument een Kiala Punt in de buurt van zijn woonplaats, zijn werkplaats of bijv. zijn vakantieadres en vraagt hij aan de webshop om zijn bestelling te leveren in dit Kiala Punt. Daarna gaat hij naar het Kiala Punt om zijn pakket af te halen.

Kiala stelt het Kiala Punt alle vereiste middelen en tools ter beschikking, zodat de beste dienstverlening aangeboden kan worden aan de klant/consument:

 

  • Een mobiele terminal voor een gemakkelijke en snelle, 100 % geautomatiseerde en papierloze verwerking van pakketten. Dit garandeert
  • een eenvoudig beheer van de af te halen en retour pakketten: bij de ontvangst van de zak met pakketten moeten de pakketten gewoon gescand worden met de terminal
  • een snelle afhaling van de pakketten door de klanten: het volstaat het pakket opnieuw te scannen, de identiteit van de klant te controleren en de klant te laten tekenen op de terminal ( Hoe werkt het?)
  • Gratis welkomspakket met promotiemateriaal voor uw verkooppunt
  • Kwalitatieve commerciële en technische ondersteuning
  • Een opleiding over de procedures en het gebruik van de terminal