Getuigenissen

« Halverwege 2002 zijn wij als één van de eersten in Bloemen en tabakszaak de Lesseps te Utrecht een Kiala punt geworden. Bij aanvang was het aantal geleverde en te retourneren pakketten nihil. Tegenwoordig komen er gemiddeld voor leveringen 10 à 20 pakketten per dag geleverd en 5 à 10 pakketten geretourneerd op ons Kiala punt. Omdat er weinig werk aan zit, kunnen wij deze hoeveelheid pakketten gemakkelijk aan en door de snelle notificatie die Kiala naar de klant stuurt, komt de klant snel haar of zijn pakket ophalen. Dit alles gebeurt d.m.v. een zeer gebruiksvriendelijke handscanner die je voor alle verrichtingen gebruikt. De hele opzet van de Kiala service is het aantrekken van klanten, het voordeel is dat deze “Kiala klanten” vaak nog iets kopen in onze bloemen en tabakshop, wat dus extra omzet met zich mee brengt. Al met al zijn wij erg tevreden over Kiala en mocht er ooit iets voordoen dan zijn de “lijnen” zeer kort en wordt er zeer snel actie ondernomen wat ik heel erg belangrijk vind. Sinds 2007 hebben wij voor Kiala een extra service mogen testen, namelijk de DPD pakketshop en dat begint aardig te “lopen”. De DPD pakketshop is een service waarbij de klanten hun pakket bij het Kiala punt inleveren om vervolgens hun pakket door de DPD i.o. van Kiala laat bezorgen bij een thuisadres in bijna geheel Europa. Net zoals in de beginfase van Kiala heeft de DPD pakketshop ook zijn tijd nodig om een succes te worden. »
Rob van Elk , Winkeleigenaar Bloemen- en Tabakszaak de Lesseps te Utrecht