Standaardlevering en retour

Eenvoudige levering en retour van pakketten

Kiala biedt de standaardlevering van een pakket aan vanuit uw onderneming naar een consument, en de eventuele retourzending van dit pakket door de consument naar uw onderneming.

Kiala levert uw pakketten snel in een door uw klant gekozen Kiala Punt. Het proces voor de levering aan Kiala Punten wordt ondersteund door een uniek en robuust technologisch platform dat borg staat voor een dienstverlening van zeer hoge kwaliteit.

De service van Kiala biedt tal van voordelen voor u en uw klant.

De retourservice van Kiala (Kiala Retour +) is een intelligent en snel retourproces. De klant plakt op zijn pakket een retourlabel en brengt het pakket terug naar het Kiala Punt van zijn keuze. Het Kiala Punt scant het pakket en geeft aan de klant een ontvangstbewijs met een traceernummer. Zo kan de klant zijn retourpakket online volgen via www.kiala.nl.

Dit proces biedt vele voordelen:

  • Beter beheer van de retourzendingen: u hebt een duidelijk zicht op het aantal retourpakketten, vanaf de eerste scan in het Kiala Punt tot de aankomst in uw magazijn.
  • Daling van de retourkosten: de kosten kunnen tot 50 % lager zijn.
  • Verhoging van de klanttevredenheid: de klant kan zijn pakket terugzenden waar en wanneer hij zelf wenst. Bovendien kan hij zijn pakket online volgen op www.kiala.nl.
  • Eenvoudige en snelle IT-integratie.

De belangrijkste marktsegmenten die een beroep doen op deze leverings- en retourservice zijn:

Deze vier segmenten richten zich tot de actieve consument die aankopen verricht via het internet, via postorder, per telefoon of via teleshopping.

De Kiala services worden ook gebruikt voor:

Voor bedrijven in de FMCG- of de telecommunicatiesector of bedrijven die geschenken of promotiemateriaal versturen naar hun beste klanten of winnaars van promotieacties.

Voor vertegenwoordigers, promotiemedewerkers en mensen in dienst bij kleinere bedrijven (MKB’ers en ZZP’ers) die regelmatig materiaal moeten ontvangen en versturen, maar overdag niet thuis zijn om deze goederen in ontvangst te nemen.

Onze klantenreferenties