Levering aan technici

Kiala optimaliseert de levering aan technici

Bent u op zoek naar een doeltreffende logistieke oplossing om uw technici sneller van de nodige onderdelen te voorzien en uw klantenservice te verbeteren? En dat tegen een lagere tarieven?

Dat kan nu met de PUDO leveringsservice van Kiala!

Kiala heeft momenteel ruim 40 PUDO punten (Pick-up & Drop off Points). Dit zijn vaak kleine transportbedrijven of tankstations die gemakkelijk bereikbaar zijn, vroeg open zijn (pakketten beschikbaar vanaf 8.00 u) en gelegen zijn vlak bij grote verkeersaders en kruispunten aan de rand van grote steden.

De sterkste pluspunten van de PUDO leveringsservice:

  • Meer flexibiliteit:De onderdelen worden geleverd in de buurt van de woonplaats van de klant of de technicus. Zo kan de technicus meer klanten bedienen. Ook kunt u tot op het allerlaatste moment de technicus wijzigen voor wie de onderdelen bestemd zijn.
  • Meer controle: Dankzij de optie ‘pakket volgen’ op onze internetsite heeft u continu een duidelijk zicht op de leveringsstatus van de onderdelen. U kunt de transportsnelheid en het tijdstip van afhaling door de technicus controleren en zo kunt u uw planning en eventuele transportproblemen onmiddellijk bijsturen.
  • Meer rendabiliteit:Door grote aantallen onderdelen van verschillende bedrijven te groeperen, dalen uw transportkosten. Uw technici zijn minder lang onderweg en kunnen meer tijd besteden aan hun klanten.