Kiala-concept

Kiala combineert uw verwachtingen met die van uw klanten

Thuislevering is voor steeds meer consumenten lastig!

  • Hoe kan ik de lijdensweg vermijden die mij te wachten staat om mijn pakket in ontvangst te nemen als ik afwezig ben op het moment van de levering?
  • Hoe kan ik mijn pakket snel in ontvangst nemen en de aankomst van mijn pakket volgen?
  • Hoe kan ik minder betalen om mijn pakket in ontvangst te nemen?
  • Hoe kan ik mijn pakket indien nodig gemakkelijk terugsturen?
  • Hoe kan ik vermijden dat ik mijn pakket op voorhand moet betalen?

Met Kiala meer vrijheid en comfort voor uw klanten!

Bij het plaatsen van de bestelling kiest uw klant een Kiala Punt in de buurt van zijn woonplaats, werk of bijv. vakantieadres en vraagt hij aan de webshop of verkoper om zijn pakket te leveren in een afhaalpunt van Kiala.

Een Kiala Punt is een locatie (supermarkt, benzinestation, bloemenwinkel, krantenwinkel, …) die tal van voordelen biedt:

  • Open al vroeg in de ochtend, laat in de avond en tijdens het weekend
  • Gemakkelijk toegankelijke parkeerplaatsen
  • De pakketten blijven er 14 kalenderdagen ter beschikking van uw klant
  • Net zo gemakkelijk om pakketten retour te sturen als om pakketten af te halen

Kiala, dat is ook een milieuvriendelijkere oplossing

De Kiala oplossing biedt ook grote voordelen voor het milieu. De Kiala oplossing garandeert namelijk ruim 60 % minder CO2-uitstoot in vergelijking met een thuislevering. Dit blijkt o.a. uit een studie van het Vlaams Instituut voor de Logistiek (VIL). Meer info