Kiala en UPS beginnen deze zomer met co-branding

Last update: 6/26/2014 2:00 PM

Als wereldwijd logistiek dienstverlener staat UPS bekend omwille van zijn kwaliteitsvolle service en operationele uitmuntendheid. Na UPS’ overname van Kiala in 2012, heeft UPS het Kiala aanbod uitgebreid naar andere landen wereldwijd onder de naam UPS Access PointTM.

We introduceren nu het UPS handelsmerk op de Kiala-punt locaties.

Vanaf juni 2014 zullen co-branded UPS en Kiala raamstickers uitgedeeld worden aan elke Kiala locatie in Frankrijk, Nederland en Spanje. België en Luxemburg zullen later dit jaar volgen. De co-branded materialen, met daarop de zin “Kiala wordt UPS Access Point”, zullen ook op de Kiala website verschijnen en in e-mailberichten aan klanten vanaf juni. Deze zin duidt er op dat Kiala locaties geleidelijk zullen veranderen in UPS Access Point locaties.

Om een soepele overgang te verzekeren zullen de twee merken naast elkaar bestaan totdat de verandering afgerond is, wat verwacht wordt in 2016.

Deze overgangsperiode zal consumenten genoeg tijd geven om waar te nemen dat de UPS Access Point locaties de betrouwbare, handige ervaring bieden, die ze hebben leren kennen en genieten bij Kiala.

Wat zijn de gevolgen voor u?

Ik ben een verzender:

In de komende maanden zullen UPS en Kiala een consistente klantervaring voor uw klanten handhaven. Op dit moment zijn de wijzigingen beperkt tot de co-branding elementen, die in de etalageramen zichtbaar zullen zijn, op de Kiala website en in meldingen aan klanten.

Ik ben een Kiala-punt

Uw Kiala-vertegenwoordiger zal de raamsticker aanbrengen; er wordt geen actie van u vereist in dit stadium en er zijn geen wijzigingen in uw dagelijkse samenwerking met ons.

Ik ben een consument

In de komende maanden zal u de co-branding elementen zien in e-mailberichten en op Kiala-punt locaties. Er is geen wijziging in uw ervaring als verzender / ontvanger op dit moment.