De voordelen van een Kiala-account

Om met Kiala een pakketje te verzenden, moet u zich eerst registreren op de website en een ‘Kiala-account’ aanmaken. Dat neemt maar enkele minuten in beslag en biedt talrijke voordelen, niet alleen voor u, maar ook voor wie uw pakketjes zal ontvangen.

Of u nu particulier of zakelijke klant bent, voor u uw eerste pakketje met Kiala kunt verzenden moet u een account aanmaken op de website.

Voor particulieren vragen we enkel uw naam, voornaam, e-mailadres, land en taal. Verder hebt u een wachtwoord nodig, waarmee u nadien in alle veiligheid uw Kiala-account kunt raadplegen. Zakelijke klanten moeten ook nog de naam van hun bedrijf en hun btw-nummer opgeven.

Maar waarom moet u nu zo’n account aanmaken? Die persoonlijke ruimte biedt u heel wat voordelen:

> u hebt altijd en overal toegang tot het overzicht van al uw verzendingen;

> u kunt verschillende verzendingen tegelijkertijd betalen;

> u kunt er uw pakketjes heel eenvoudig opvolgen;

> uzelf en de ontvangers van uw pakketjes krijgen persoonlijke meldingen.

Als zakelijke klant kunt u, zodra u geregistreerd bent, verschillende verzendprofielen toevoegen aan uw account. De volgende dingen zult u kunnen personaliseren:

> de e-mails die aan de ontvanger worden gestuurd met de naam van uw profiel;

> het verzendetiket met uw aangepaste logo;

> uw betalingen, door ze aan een specifiek profiel toe te wijzen.

Wist u bovendien dat u, als u een professioneel profiel aanmaakt, over een professionele tool beschikt om uw facturering te beheren? Kiala stuurt u, ongeacht uw aantal verzendingen, een dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse factuur, zoals u zelf wilt. Meer informatie.